niedziela, 3 maja 2020

Kotleciki z kaszy jaglanej Iwony


Niedawno podałam przepis na jedne z najczęściej robionych u mnie kotletów wege -Kotlety jaglano-słonecznikowe Ani.D, przy okazji przypomniałam ,że pierwsze kotlety z kaszy jaglanej zrobiłam wg przepisu Iwony i dziś były u mnie te kotlety, tyle, że trochę urozmaicone.


Kotleciki z kaszy jaglanej Iwony

2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej mieszam z
2 posiekanymi i uduszonymi cebulkami,
2 -3 łyżeczkami mąki kukurydzianej,
posiekaną natką pietruszką(ilość dowolna)
i koperku(też ilość dowolna)
oraz z 1/3 łyżeczki kurkumy, pieprzem, sola-posoliłam czarną kala namak, dodałam jeszcze do smaku asafetidę oraz wędzona paprykę.

Formuję kotleciki, obtaczam w bułce i smażę .

2 komentarze:

  1. Wyglądają pysznie!
    Muszę je zrobić. Podoba mi się ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję
      To takie bardzo prestom, ale smaczne kotleciki

      Usuń