poniedziałek, 6 czerwca 2022

Bombel vel Mysz. Potrzebna pomoc.



















Bombel vel Mysz
Dzisiaj proszę o pomoc, o wpłatę 10, 20 złotych na leczenie psa, który tyle wycierpiał….

Wielki, puchaty pies dzień przed Wigilią 2021 sam poszukał sobie pomocy, bo jego wychudzone i chore ciało miało dość, znalazł dom tymczasowy u mojej siostry i jej rodziny. Tu go podtuczyli, podleczyli i znaleźli dom na zawsze. Super dom. Niestety po pewnym czasie pies się totalnie rozchorował i aby ustalić co mu tak naprawdę dolega potrzebna jest droga diagnostyka. Dostaje leki, ale nadal ma ataki padaczkowe, trzeba zrobić drogie badania.

Bardzo proszę o pomoc dla Bombelka vel Myszy


 

7 komentarzy:

  1. znam historię Bombla. Na ile mogłam na tyle pomogłam bo wart jest każdej wpłaconej złotówki. Wspaniali ludzie się nim zajęli. Udostępniam również tę zbiórkę, może jeszcze ktoś zdecyduje się wspomóc

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu kochana, udało się. Udało. Jest wreszcie pełna kwota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak i to z wielką pomocą Twoją Krysiu

      Usuń
    2. Bardzo mi zależało na pomocy temu psu. Wolę wspierać takie zwierzaki niż wielkie złodziejskie fundacje

      Usuń
    3. Krysiu ja też , pomagam tylko prywatnym zwierzakom i fundacji z mojego miasta , która mi Ludwiczka podrzuciła, bo ich znam i wiem na co idą pieniądze czy karma którą im kupię . p.s A Bombelek czuje się odpukać teraz w miarę, leki ma dobrze w końcu ułożone

      Usuń
    4. to bardzo dobra wiadomość. Cieszę się z takich wiadomości. I oby już było wszystko dobrze

      Usuń