wtorek, 19 maja 2009

Podsumowanie Weekendowej Piekarni #31

Alcia na wakacjach, wiec zakasalysmy z Polka rekawy i wyprodukowalysmy podsumowanie, jednego z najpracowitszych chyba piekarnianych weekendow. I zobaczcie tylko ile osob sie przylaczylo - najwyzszy czas piekarnie rozbudowac, piecow i koszy dokupic, law do lezakowania dostawic , bo jesli nie - to gdzie my sie wszyscy pomiescimy?!

Pieklysmy cebularze (zamojskie, lubelskie, pyszne!) i chleb z platkami owsianymi i jablkiem od Dana Leparda. Mozna bylo sobie wybrac, a jakze!

Chleb upiekly:

Joanna z Rodzinnej kuchni

Aga z Eksperymentalnie

Polka z Around the Kitchen Table

Ania z Moja mala kuchnia

Ola ze Sweet Spoon

Muffingirl z Muffingirl

Malgosia z Pieprz czy wanilia

Ptasia z Cos niecos

Olasz z Przy duzym stole

Kass ze Smaki i aromaty

Atina z Tak sobie pichce

Dana z Lesnego zakatka

Gospodarna Narzeczona z Na kruchym spodzie

Mafilka z Zaczynam Kucharzenie

Cebularze upiekli:

Joanna z Rodzinnej kuchni

Ala z Kuchni Alicji

Mafilka z Zaczynam kucharzenie

Edysia z Przy stole

Mich z Aromatyczny

Kuba z Kuba pichci

Paproszek z Paproszkowe gotowanie

Tucha z Martucha

Mia z Wymarzone miejsce

Aga z Zapiecka

Agatka z Twoje Moje

Ania z Moja mała kuchnia

Glimmer z Glimmer Creations

Krokodyl z Pomarańcza i imbir

Kass ze Smaki i aromaty

Atina z Tak sobie pichce

Anna z Waniliowo

No i ja, Tatter z Palce Lizac!, z lenistwa tylko cebularzy napieklam, takich pysznie pachnacych i w locie znikajacych.

Dziekuje wszystkim, licznie zgromadzonym. Piec z Wami to zaszczyt. Ufam, ze spotkamy sie w tym gronnie jeszcze nie raz!!!

Calusy,

Tatter (goscinnie i w zastepstwie dyrekcji)

14 komentarzy:

  1. ja nie upiekłam cebularzy, a chleb ! ;p ;)
    thanx za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, chyba podgladalas wersje robocza ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :)) Mnie się chlebek nie udał,ale nie zniechęcam się. Będę piekła dalej :))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekłam chleb, poproszę o dopisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majano, licze na Ciebie ;D

    Dana, dopisalam i dziekuje za przypomnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! A ja piekłam cebularze i owszem, ale chleb też :-) Proszę o dopisanie, bom się nazłościła na chleb nieco ;))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Babo pominelas te oto Osobki :)

    Atina Cebularze
    http://atinabc.blox.pl/2009/05/Cebularze.html

    Anna Cebularze
    http://waniliowo.blogspot.com/2009/05/filozofia-cebularza-czyli-cebularze.html

    Gospopdarna Narzeczona Chleb
    http://nakruchymspodzie.blogspot.com/2009/05/weekendowa-piekarnia-31chleb-z-patkami.html

    OdpowiedzUsuń
  8. No wlasnie i Mafilka :P
    http://zaczynamkucharzenie.blogspot.com/2009/05/zupenie-innym-pieczywem-jest-druga.html

    Co Ty bys beze mnie zrobila Pusia co? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, hej, upiekłam z poślizgiem. http://pomarancza.blox.pl/2009/05/Cebularze.html
    Pyszne!!!!

    Pozdrawiam :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ufff. ale miałem tydzień... Dziś dopiero dokopałem się do tego podsumowania. A wszystko przez to, że odłączyli mi w pracy net i mogę sobie tylko w domu poprzeglądać blogi :-(
    Jak zawsze było mi miło wspólne piec. Cebularze wyszły rewelacyjne. Kilka dni później na bazie tego samego ciasta upiekłem bułeczki z marmoladą i kruszonką - efekty można sprawdzić na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń