niedziela, 14 października 2018

Takie tam –tort i bezy


Zostałam poproszona o upieczenie w formie prezentu tortu na chrzest przesłodkiej Karolinki. Od siebie w prezencie dla najlepszych sióstr Karolinki czyli Patrycji i Natalki upiekłam beziki .

Beziki wg najlepszego przepisu Tudik, a tort to taka radosna improwizacja . Napiszę tylko, że na tort poszło 1,5 litra śmietanki tortowej , pół kilo mascarpone e’piu, 600g masła,700g białej czekolady(cały tort jako polewę ma właśnie białą czekoladę),itd. 100% wszystko wykonałam sama .

Nieskromnie napiszę, że beziki dziewczynki przyjęły naprawdę radośnie, a tort smakował wszystkim gościom.




8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kamilka dziękuję
      eeee taka domowa dłubanina :D , pozdrawiam

      Usuń
  2. Same cudowności... cudna kolorystka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno dziękuje , chciałam ,żeby było kolorowo,ale bez przesady.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne te słodkości Alu!
    A jakie słodkie kolory.
    Pyszne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję. Starałam się choć nie mam ani sprzętu ani jakiś zdolności :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Alu ale cuda. Wszystko wygląda uroczo, kolory pastelowe są piękne. Jesteś niesamowita :) podziwiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuje , ,,strasznie" miło jest mi to czytać , pozdrawiam

      Usuń