wtorek, 3 listopada 2009

Podsumowanie Weekendowej Piekarni #49



I oto w wtorkowy poranek pisze to podsumowanie już 49 raz, tak , tak już 49 razy wspólnie piekliśmy razem. Dziękuję za to wszystkim co pieką z Weekendowa Piekarnią
Ale miało być podsumowanie….W ten weekend gospodyni Gospodarna Narzeczona z blogu Na kruchym spodzie zaproponowała do pieczenia Żytnie korony z słonecznikiem i Pan de Calabaza czyli Sefardyjski chleb z dynią. Jeden okazał się taki rustykalny , konkretny w smaku chociaż malutki rozmiarem, a drugi puszysty , delikatny ,ale pokaźny rozmiarem
Oba okazały się raczej łatwe i bardzo smaczne. A o to piekący.

Sefardyjski chleb z dynią

Beata, Forum cin cin
Kass, Smaki i aromaty
Ewelosa, Mój mały świat
Gospodarna Narzeczona, Na kruchym spodzie
Marianna, Forum cin cin
Joanna, Notatki kulinarne
Ptasia, Coś niecoś
Gucio, Forum cin cin
Amber, Forum cin cin
Dziunia, Forum cincin
Zawszepolka, Around The Kitchen Table
Szarlotek, Cukiernicze kreacje Charlotte
Tilianara, Kuchnia szczęścia
Joanna, Forum cin cin
Atina, Tak sobie pichcę
Karolka, Przysmaki Karolki
Margot, Kuchnia Alicji

Żytnie korony z słonecznikiem


Gucio, Forum ciocin

Efi, Muffingirl
Gospodarna Narzeczona, Na kruchym spodzie
Margo, Moje Ekspresje Kulinarne
Zapbook, Chez Zapbook
Joanna, Notatki kulinarne
Hazo, Forum cin cin
Atina, Tak sobie pichcę
Beata, Forum cin cin
Michaszka, Gotowanie to przyjemność
Viridianka , Cioccolato Gatto
Margot, Kuchnia Alicji

Gospodyni Gospodarnej Narzeczonej dziękuję za wspaniałe przepisy i nadzór na WP w ten weekend, a wszystkim piekącym za wspólną zabawę.

Zapraszam do nowych edycji

p.s osoby, pominięte z różnych powodów( przeoczenie , moja nie wiedza ,że piekły, albo jeszcze piekące) bardzo proszę o informacje tu w komentarzach lub na adres margot11@gazeta.pl

7 komentarzy:

  1. huhuhuhu pierwszy raz wyrobilam sie przed podsumowaniem :)))
    Alus duzy buziak dla Ciebie za cierpliwosc i dla Gospodarnej za super przepisy! To razem dwa :) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie, zaraz przejrzę moje komentarze, bo chyba ktoś wpisał się u mnie.
    Margot, no i ja chętnie znowu stanę na końcu kolejki. W mojej wspaniałej książce jest jeszcze wiele plecionek, a że teraz znikam na trzy tygodnie, niewykluczone że nawiozę nowych tomów ;-) I może coś jeszcze...mam wielki plan!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gospodarna Narzeczona , dziękuję za gospodarzenie ,a w sprawie kolejki napisałam e-maila i czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  4. Margot bardzo dziękuje za dopisanie spóźnialskiej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Atina, z wielką radością dopisałam ,,spóźnialska "

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy i ja moge prosic o dopisanie do podsumowania? Wiem, wiem, spozniona jestem okrytnie, ale tak sie jakos zlozylo. Checi za to mialam szczere :)
    Oto moj wypiek http://przysmakikarolki.blogspot.com/2009/11/spozniona-wp-49.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń