wtorek, 11 listopada 2014

Rogale….



Rogale   także w wersji wegańskiej i z dwoma   farszami z makiem oraz z kryzysowym, korzystałam z tych kilku przepisów, modyfikując po swojemu  min w tych wegańskich zamiast margaryny roślinnej olej kokosowy i  rzepakowy. Do farszu  nie dałam śmietany i biszkoptów, ale więcej domowego marcepana(wegański), mniej cukru oraz zmielone orzechy  ziemne
A farsz kryzysowy zrobiłam z przyrumienionej  mąki i też w dwóch  wersjach-jedna z masłem, druga z kokosowym  i  rzepakowym olejem  oraz zamiast  olejku domowa nalewka na pestkach pigwowca.

Rogale  kryzysowe (tu wzięłam same  nadzienie i nadziałam po połowie ciasta wegańskiego  oraz wegetariańskiego)

Na rok starczy tego pieczenia rogali…………


9 komentarzy:

  1. Aluś, tylko Ty potrafisz zadowolić każdego członka rodziny! Dla każdego coś dobrego! Niebo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilka , bo z tym wałkowaniem tyle roboty , to jak się już wzięłam to w ilościach hurtowych prawie :D
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Wyglądają baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Madziu , kochana , noooo kaloryczna jak nic bomba :D
      buziaki

      Usuń
  4. Rogale, rogale ... chętnie bym zjadła i takiego innego ;) Wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pyszne były i wiesz Anitka jak chcesz każdego rodzaju to trzeba zjeść cztery :D

      Usuń