wtorek, 8 grudnia 2009

Podsumowanie Weekendowej Piekarni # 54



W miniony weekend piekliśmy Razowy chleb z Tang Hong i Zaplatany chleb z orzechami i żurawinami, które nam wybrała gospodyni Aklat z Ucztując.
Oba wypieki okazały się niezwykle smakowite-chleb, który wg tej metody daje efektowne bardzo leciutkie pieczywo oraz zaplatany, pyszny, bardzo świąteczny chlebek.
Aklat dziękuję za gospodarzenie i takie smakowite przepisy.
Dziękuje też Wszystkim uczestnikom za wspólne pieczenie.
A oto plon po weekendowy

Razowy chleb z Tang Hong

Kornasia, Forum cin cin
Mała_Mi, Passionfruit
Beata, Forum cin cin
Gucio, Forum cin cin
An-na, Waniliowo
Ania, Moja mała kuchnia
Aklat ,Ucztując
Madzia1975, Forum cin cin

Joanna, Notatki kulinarne
Amber, Forum cin cin
Sonieczka, OSTRO-SŁODKO CHILLI DOROTA
Zapbook, Chez Zapbook
Atina, Tak sobie pichcę
Tilianara, Kuchnia szczęścia
Margot, Kuchnia Alicji

Zaplatany chleb z orzechami i żurawinami

Szarlotek, Cukiernicze kreacje Charlotte

Ewelosa, Mój mały świat
Andzia, Pyszne jedzonko
Atina, Tak sobie pichcę
Kass, Smaki i aromaty
Amber,Forum cin cin
Efi, Muffingirl
Gospodarna Narzeczona, Na kruchym spodzie
Joanna, Notatki kulinarne
Majana, Majanowe pieczenie
Kinga, Kinga w kuchni
Tatter, Palce lizać
Aklat, Ucztując
Chez Zapbook
Margot, Kuchnia Alicji

Zaproszenie do nowej edycji już wkrótce

p.s jeśli kogoś nie wpisałam a piekł to przepraszam i proszę o informacje tu w komentarzach lub na adres margot11@gazeta.pl

7 komentarzy:

  1. Ja już mam wpis gotowy ;))) Aluś ale Was wiele piekło! Tylko nie Polka wredna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniałą zabawę i kolejny pyszny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolejne wspólne pichcenie :))
    dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu,przepraszam za spoznienie ,wybacz :) moj niby razowy tutaj http://zapbook.canalblog.com/archives/2009/12/09/16090338.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Margot dziękuję za wspólne pieczenie :) to sama przyjemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja dziękuje za wspólne pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem, że moje spóźnialstwo jest już prawie legendarne - no w każdym razie na pewno znane dzięki bełkotom :D, ale i ja upiekłam wtedy ten chlebek, tylko z notką się opóźniło :)
    Dzięki Aklat za oba wspaniałe przepisy - oba upiekłam, choć tylko jeden uwieczniłam na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń