piątek, 2 czerwca 2017

Kotlety jajeczne z koperkiem i nie tylko



Dzisiaj miałam trochę lenia i nie bardzo miałam pomysłu co na obiad. Eureka!!! Kotlety jajeczne, jak pomyślałam tak zrobiłam. Dorzuciłam dużoooooooooooooo zieleniny, którą dostaliśmy od znajomej z pola. Do tego były jeszcze ziemniaki i ostanie zeszłoroczne ogórki kiszone. Pewnie każdy wie jak zrobić kotlety jajeczne, u mnie taka wersja na zielono i z dodatkiem płatków, może komuś się przyda. Polecam

Kotlety jajeczne z koperkiem i nie tylko
Porcja dla 2-3 osób

7 jajek
½ szklanki płatków owsianych lub po ¼ szklanki owsianych i jaglanych
1 pęczek koperku
½ pęczka pietruszki
½ pęczka szczypiorku
1 gałązka świeżego lubczyku
sól, pieprz, bułka tarta

6 jajek ugotować na twardo. Płatki zalać bardzo gorącą wodą (tylko tyle aby były zamoczone) , nakryć, zostawić do wystudzenia. Ostudzone jajka obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach lub rozdrobnić widelcem. Umytą zieleninę drobno posiekać. Wymieszać w misce płatki, jajka, 1 jajko surowe, zieleninę, doprawić do smaku , jeśli masa jest zbyt rzadka dodać trochę bułki tartej . formować kotlety , obtaczać w bułce i usmażyć. Pycha!!!


4 komentarze:

  1. uwielbiam je Alu!
    Mniammmmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kotlety z jajek:) czasem dorzucam pieczarki, też dobre ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , ja też czasami daję starte pieczarki, najlepiej surowe
      Pozdrawiam

      Usuń