sobota, 6 czerwca 2020

Ciasto z rabarbarem z jogurtem

Przepis na to proste, a pyszne ciasto mam od Małgosi. Przetłumaczyłam translatorem z tego bloga. Mało pracy dużo smaku, polecam.
 Ciasto z rabarbarem z jogurtem

Składniki na 1 keksówkę

3 jajka
165 g masła
165 g cukru (dałam 100 g)
265 g mąki
300 g rabarbaru
150 g jogurtu greckiego (dałam roślinny kokosowy)
½ paczki proszku do pieczenia (dałam 1 łyżeczkę, bo pewnie chodzi o te malutkie paczki)
1 paczka cukru waniliowego (taki z Kotanyi)

Przygotowanie:

Rozgrzej piekarnik do 180 ° C.

Zmiksuj j masło z cukrem i cukrem waniliowym, aż stanie się puszyste. Dodaj po 1 jajku i po 1 łyżce jogurtu , dokładnie miksuj, powtarzaj do wyczepiania składników. Wymieszaj mąkę z proszkiem do pieczenia dodaj do ciasta i wymieszaj już tylko łyżką.

Umyj, obierz i pokrój rabarbar na kawałki o szerokości 1 cm. Dodaj do ciasta ¾ i delikatnie wymieszaj.

Natłuść i wysyp bułką tartą formę keksówkę (ja wyłożyłam papierem do pieczenie), wyłóż do niej ciasta i posyp pozostałymi kawałkami rabarbaru.

Piecz ciasto przez około 50–60 minut (wykonaj test suchym patyczkiem).

Udekoruj cukrem pudrem lub lukrem. 

2 komentarze:

  1. Alu wygląda pysznie :) Cieszę się, że Ci smakowało :)Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak smakuje, super proste pyszne ciasto

      Usuń