poniedziałek, 1 lutego 2010

Podsumowanie Weekendowej Piekarni #60



I oto następna edycja Weekendowej Piekarni przechodzi już do historii
W ostatni weekend piekliśmy chleb ukraiński, który nam wybrała nasza gospodyni- Olciaky
Olciaky wybrała przepis Tatter na chleb niezwykły- pyszny , piękny , rewelacyjny

A oto piekarze

Kass, Smaki i aromaty
Beata, Forum cin cin
Ania, Moja mała kuchnia
Kornasia, Forum cin cin
Monika , Na grabinie
Gosia, Moje Ekspresje Kulinarne
Agatka, Twoje & Moje
Olciaky, Internetowa cukierenka Olcik
Ptasia ,Coś niecoś
Oliwia, Cynamon i oliwka
Nette, Fabryka smaku
Amber, Forum cin cin
An-na Waniliowo
Atina , Tak sobie pichcę
Karola ,Świat moich smaków
Kasja, Forum cin cin
Tatter, Palce lizać
Poleczka, Around The Kitchen Table
Margot, kuchnia Alicji


Bardzo dziękuję i wspaniałej gospodyni -Olciaky i wszystkim piekącym wspólnie


ps przypominam ,że po godzinach czeka lekcja nr 2 i robienie zakwasu , zapraszamy

10 komentarzy:

  1. Aluś i ja mam! Będę zdjęcia robić jutro z samego rana a wpis w czwartek :) Tzn na razie rośnie 0 jak wyjdzie brzydki to nie pokażę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no i wyszedł brzydki
    robię drugie podejście jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polka , jaki brzydki? Pokaz i nie wymyślaj , na pewno jest ładny i smaczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaaaaa brzydki... :) Mały Ściemacz :***

    Alicjo; dziękuję za pieczenie, za zabawę i cudownie ciepłe przyjęcie.
    Napalam się na następny wypiek :D
    Miłego dnia
    :) M.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj i ja zrobiłam, mogę do Was jeszcze dołączyć??? fajne to Wasze wspólne pieczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez upieklam dwa bochenki ukrainskiego, wpis jutro wraz ze zdjeciami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna edycja, ale o tym, to ja już wspominałam nie raz. Olcik wybrała po prostu genialny chleb. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za dopisanie! z dumą umieściłam bannerek pod przepisem (przeuroczy zresztą) :-) pozdrawiam i postaram się sumiennie uczestniczyć w kolejnych edycjach, Karola

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uważam ,że ta edycja była wyjątkowa i w\wszystkim jak jeden mąż wyszły przepiękne wypieki

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i Tobie Alu!
    Piękne podsumowanie.
    ach, ach:)

    OdpowiedzUsuń