środa, 28 października 2009

Zaproszenie do Weekendowej Piekarni # 49



Serdecznie zapraszamy –Gospodarna Narzeczona i ja w nadchodzący weekend do pieczenia.
Gospodyni tej edycji Gospodarna Narzeczona do pieczenia przygotowała wspaniałe propozycje-Żytnie korony z słonecznikiem brzmią wręcz królewsko,a
Pan de Calabaza czyli Sefardyjski chleb z dynią, bardzo pasuje na trwający Festiwal Dyniowy Bey

Te dwa przepisy oraz inne informacje znajdują się na blogu Gospodarnej Narzeczonej –Na kruchym spodzie

Zapraszamy

p.s bardzo proszę o zamieszczaniu linków z wpisami tu w komentarzach lub wysyłanie na margot11@gazeta.pl

11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się i obiecuję postarać się ze wszystkich sił, by w terminie wszystko umieścić :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Margotko, u mnie wyświetla się tylko połowa jednego przepisu na blogu Narzeczonej... buuuu...
    Chcialam wydrukowac i się przyjrzeć czy podołam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym upiekła gdybym przepis widziała...:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny to chyba wina przeglądarki, pod operą nie widać a pod mozillą jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Beato , dziekuję za informację

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja widze tylko część - i to taką z którą sobie nie poradzę :P.
    Ale może druga propozycja będzie bardziej dostępna :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Internet explorer też nie wyświetla całych przepisów

    OdpowiedzUsuń
  8. Margot dziękuje za @ - już wydrukowałam sobie przepisy

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdopodobnie znalazłam błędy i poprawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. to teraz jak już widać tak jak trzeba trzeba będzie się brać za pieczenie :))))

    OdpowiedzUsuń