środa, 27 marca 2019

Kukurydziane naleśniki


Naleśniki słoneczka, pyszne, słodkie, mniam , mniam, u mnie podane dodatkowo z domowym musem z jabłek. Przepis Doroty z Moje wypieki

Kukurydziane naleśniki

Składniki:
1 i 1/2 szklanki mąki kukurydzianej (polenty)
1/4 szklanki mąki pszennej
1 i 1/2 szklanki mleka
2 jajka
1/4 szklanki syropu klonowego
szczypta soli

1 szklanka mleka = 250 ml

Wszystkie składniki umieścić w naczyniu i zmiksować do gładkości. Odstawić na 15 minut.
Po tym czasie smażyć na rozgrzanej patelni, na niewielkiej ilości oleju, z obu stron.

6 komentarzy:

  1. Wpraszam się na naleśniczki z jabłkami! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatek mąki kukurydzianej często i u mnie.
    A naleśniki to bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też. U mnie naleśniki zawsze znikają ze stołu

      Usuń
  3. Alu pięknie Ci się udały, cieniutkie i delikatne, pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję, ja bardzo lubię naleśniki i to te cieniutkie :)

      Usuń