niedziela, 4 grudnia 2016

Recenzja książki Kuchnia Pięciu Przemian dla dzieci zdrowych i alergicznych, wyd. drugie Monika Biblis






















Już jakiś czas temu od Wydawnictwo EscapeMagazine.pl dostałam papierowa wersję książki Kuchnia Pięciu Przemian dla dzieci zdrowych i alergicznych, wyd. drugie Monika Biblis.
 
Ja w tym wydawnictwie kupiłam chyba wszystkie książki o pięciu przemianach, ale w formie elektronicznej i taka wersja papierowa bardzo mnie ucieszyła. Ja jestem starszej daty i książki papierowe cenie o wiele wyżej.

Ta ksiąska została napisana przez matkę dziecka chorującego AZS i wyleczyła go stosując polecaną w tej książce dietą
Ta książka to nie tylko przepisy odpowiednie dla dzieci z alergiami w różnym wieku , także dla matek karmiących czy kobiet w ciąży, ale dla wszystkich alergików co by chcieli spróbować wyjść z tej przypadłości stosując odpowiednie żywienie

Są tu też przepisy na różne domowe specyfiki na drobne dolegliwości, min. na nalewkę z bursztynu, którą postanowiła zrobić bo okazało się ,że od lat w domu poniewierają się dwa woreczki z takimi drobinkami bursztynu.
Taka nalewka doskonała jest do nacierania w przeziębieniu ,ale tez przepięknie pachnie , ja wlewam trochę do zraszacza z wodą i opryskuje cały dom , oprócz zapachu jonizuje powietrze.

Ale wracając do książki to  można tu przeczytać spis treści oraz fragment, więc każdy zainteresowany może sobie przejrzeć i zadecydować czy warto kupić.

Są porady jak pielęgnować skórę atopika

Ja tylko dopiszę, że nie alergicy też tu znajda dużo fajnego min:

- można się z książki nauczyć gotować wg pięciu przemian

-robić pewne specyfiki na drobne choroby oraz dowiedzieć się jak je stosować

-korzystać z dużej ilości ciekawych przepisów nie tylko dla dzieci

Mi książka już się przydała. Bardzo polecam


















































p.s tu można przejrzeć blog autorki książki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz