poniedziałek, 8 lutego 2010

Podsumowanie Weekendowej Piekarni #61



I oto następna edycja Weekendowej Piekarni przechodzi do historii….W miniony weekend
Gospodyni tej edycji, Atina wybrała nam do pieczenia Pumpernikiel, wersja bardzo prosta, szybka i bardzo smaczna. Chleb nie do końca smakuje jak Pumpernikiel, ale ma inne zalety więc warto się skusić na jego upieczenie. Bardzo dziękuję Atinie za gospodarzenie ,a wszystkim piekącym za wspólna zabawę .
W tym tygodniu wspólnie piekli

Beata, forum Cin cin
Andzia, Pyszne jedzonko
Samanta, forum Cin cin
Amber, forum Cin cin
Szarlotka, Cukiernicze kreacje Charlotte
Atina , Tak sobie pichcę
Majana, Majanowe pieczenie
Kornasia, forum Cin cin
Joanna, Notatki kulinarne
Olciaky, Internetowa cukierenka Olcik
Grażyna, Grażyna gotuje
Kass, Smaki i aromaty
Margot, Kuchnia Alicji

Zaproszenie do nowej edycji już wkrótce…

p.s Jeśli ktos piekł , a nie został wymieniony to bardzo proszę o informacje tu w komentarzach lub na margot11@gazeta.pl

p.s 2 Mam malutki komunikat -kochani jeśli chcecie za dwa tygodnie piec wspólnie w WP to kupcie sobie mąkę gryczaną z niepalonej gryki lub kaszę gryczaną nie paloną i sobie zmielcie na mąkę

12 komentarzy:

  1. Margot, jeszcze jest u mnie i Olcika! Dodałyśmy przed chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jak zwykle zapomniałam podać link:))dziękuję, że o mnie pamiętałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Margot, dziękuję za wspólne pichcenie :)))
    Pyszności prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu ja też upiekłam, jutro będzie post...może mi zaliczysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażyna ***

    Andzia , nic nie szkodzi *

    Majanko , zdecydowanie tak ,a wiesz następnym razem dodam do niego kawy zbożowej tak jak Grażyna

    Kass, oczywiście ,że dopisze

    OdpowiedzUsuń
  6. Margot bardzo dziękuje za możliwość poprowadzenia tego wydania piekarni :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha!
    ale utrafiłaś z tą mąką gryczaną:)
    Czy ty wiesz, że równo tydzień temu przyszła do mnie mała paczuszka mąki gryczanej ?:)
    Pozdrawiam. Pięknie się piekło !

    OdpowiedzUsuń
  8. Margotko,
    czy kazda maka gryczana jest z niepalonej gryki?
    szukalam w bogutyn mlyn, ale nie podaja w opisach szczegolow...

    OdpowiedzUsuń
  9. alu to link do mojego chlebka, dziękuję za wyrozumiałość...
    http://smakiaromaty.blogspot.com/2010/02/wp61-moj-turecki-pumpernikiel.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola , to się cieszę

    Kinga ,, nie wiem , przyjrzę się tej co mówisz i jutro napisze

    Kass,dziękuję za link

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie przyszła przesyłka z młyna z mąką gryczaną. melduję gotowość ;-)

    OdpowiedzUsuń